Incompany training
Professioneel Klantcontact
Iedere klantcontactmedewerker willen wij een unieke beleving geven op het gebied van leren en ontwikkelen. Het wordt uniek door het breinleren en door ervaringsgericht leren. Groepen zijn niet groter dan 8 tot 12 deelnemers. Alles wat je leert is toepasbaar in de praktijk. Wij zorgen dat na het leren en ontwikkelen borging plaatsvindt. Onze trainingen zijn krachtig: ze zijn praktijk,- en resultaatgericht.
Om het effect van leren en ontwikkelen zo groot mogelijk te maken zetten wij onze service en expertise alleen incompany in. Individuele inschrijving is dus niet mogelijk.
Professioneel Klantcontact | Professioneel Klantcontact | Professioneel Klantcontact |
---|---|---|
Basis | Expert | Extra Modules |
Communicatie | Efficiënt Klantcontact | Weerbaarheid |
Gesprekstechnieken | Empathie en Inlevingsvermogen | Actief en servicegericht adviseren |
Klantgerichheid | Doeltreffende zakelijke schrijfvaardigheid | Doeltreffende online schrijfvaardigheid |
Nederlandse Taal | Exceeding Expectations | Coach in klantcontact |
Omgaan met eenvoudige bezwaren | Professioneel omgaan met bezwaren | Teamleider in klantcontact |
Wetgeving | Planning en Forecasting | |
Quality Monitoring |
Meer informatie
Wil je graag meer weten of heb je specifieke vragen over de training? Neem gerust even contact op met Jeroen Busse. Je vindt zijn contactinformatie bovenin de rechterkolom van deze pagina.
Incompany
We verzorgen deze training ook incompany. Het programma wordt dan helemaal op maat ingevuld, met zeer gerichte aandacht voor de uitdagingen en kansen binnen jouw organisatie. Wil je een opleidingsvoorstel aanvragen of gewoon even overleggen over de wensen en mogelijkheden? Klik dan op de Incompany-button in de rechterkolom van deze pagina. Liever eerst even contact via telefoon of e-mail? Kijk dan ook in de rechterkolom, want daar vind je de contactgegevens van Jeroen Busse. Hij helpt je graag verder.